AAKIRKEBY – En 40-årig mand fra Aakirkeby blev fredag aften sigtet for at køre bil under påvirkning af euforiserende stoffer.
Stoppet af politietManden blev standset af en patrulje på Jernbanegade i Aakirkeby klokken 23:50 i forbindelse med en rutinemæssig kontrol.
Efter nærmere undersøgelser mistænkte politiet, at manden var påvirket af amfetamin.
Kørt til hospitaletDen 40-årige blev herefter anholdt og kørt til Bornholms Hospital, hvor der blev udtaget en blodprøve.
Resultatet af blodprøven skal nu være med til at afgøre den videre behandling af sagen.
FORKERTE FAKTA? Bornholm.nu skal ikke offentliggøre faktuelle fejl. Hvis der er noget i denne artikel, du føler er forkert, skal du kontakte os på mail: red@bornholm.nu.
© Copyright 2026 Bornholm.nu. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.