
| Arkivfoto |
Røgeriet øgede overskuddet i 2025 og fastholder en solid egenkapital
AF BJARNE HANSEN / Torsdag 25-6-26 - 23:37GUDHJEM – Gudhjem Røgeri ApS kom ud af 2025 med et forbedret regnskab og kan samtidig udbetale et udbytte på 2,9 millioner kroner til ejerne.
© Copyright 2026 Bornholm.nu. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
