
| Illustrationsfoto: Colourbox |
Forslag om at hæve lærernes undervisningstid kan spare over 5 millioner kroner
AF BJARNE HANSEN / Fredag 26-6-26 - 13:27RØNNE – Bornholms Regionskommune overvejer at øge lærernes undervisningstid med én lektion om ugen.
Forslaget indgår i budgetkataloget for 2027-2030 og er beregnet til at give en besparelse på 2,167 millioner kroner i 2027. Fra 2028 og de følgende år stiger besparelsen til 5,2 millioner kroner årligt.
© Copyright 2026 Bornholm.nu. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
