Overvågningsbilleder viser den formodede gerningsmand efter indbrud i villa i Nexø
NEXØ – Bornholms Politi opfordrer nu den formodede gerningsmand til et indbrud på Kong Gustafsvej i Nexø lørdag den 13. juni til at melde sig selv.
Ifølge politiet er efterforskningen nået så langt, at man er i besiddelse af overvågningsbilleder, hvor den mistænkte ses umaskeret.
– Vi har nogle gode spor i sagen, blandt andet overvågningsbilleder, hvor gerningsmanden ses umaskeret. Vi vil derfor gerne opfordre vedkommende til at melde sig selv. Ellers er næste skridt for os, at vi deler billederne af den pågældende med offentligheden, siger vicepolitiinspektør Henrik Schou.
Ved indbruddet blev der stjålet smykker samt tre par Nike Travis Scott-sneakers.
Bornholms Politi opfordrer den formodede gerningsmand til at henvende sig på telefon 114 senest tirsdag den 30. juni. Politiet hører også gerne fra eventuelle vidner.
FORKERTE FAKTA? Bornholm.nu skal ikke offentliggøre faktuelle fejl. Hvis der er noget i denne artikel, du føler er forkert, skal du kontakte os på mail: red@bornholm.nu.
© Copyright 2026 Bornholm.nu. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.