Fra mandag tidligerelægge BAT følgende busafgange for at afhjælpe den sene ankomst til Snellemark med elever til Bornholms Gymnasium.
Rute 1, der i dag har afgang kl. 06:40 fra Rønne Havn tidligerelægges med 10 min, således at bussen fra mandag afgår fra Rønne Havn kl. 06:30 og ankommer til Snellemark kl. 08:13.
Rute 2, der i dag har afgang kl. 07:39 fra Sandvig Gamle Station tidligerelægges med 2 min, således at bussen fra mandag afgår fra Sandvig Gamle Station kl. 07:37 og ankommer til Snellemark kl. 08:23.
Rute 5, der i dag har afgang kl. 06:42 fra Rønne Havn tidligerelægges med 10 min, således at bussen fra mandag afgår fra Rønne Havn kl. 06:32 og ankommer til Snellemark kl. 08:15.
Bjarne HansenFORKERTE FAKTA? Bornholm.nu skal ikke offentliggøre faktuelle fejl. Hvis der er noget i denne artikel, du føler er forkert, skal du kontakte os på mail: red@bornholm.nu.
© Copyright 2025 Bornholm.nu. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.