Hvad tænker de dog på?

Hvad tænker de dog på?

Torsdag 14-7-16 - 10:01

DEBAT - Redaktionen har fra Birte Skot-Hansen modtaget følgende læserbrev:

Som hyppig gæst i Snogebæk har jeg med glæde fulgt med i alle de tiltag, der er sket omkring Snogebæk havn. Bl.a. med molen, tilbygning til køkkenet i ”Sørens værtshus” og ikke mindst den fine renovering af såvel den gamle ”levertransfabrik” som hele udenomsarealet her. Miljørigtigt og så fint, at nye aktiviteter er etableret her i denne bygning.

MEN, MEN, MEN – hvad sker der så pludseligt med den ellers organiserede og gennemtænkte planlægning, der har vist stor respekt for netop de miljøværdier på dette sted, som der skal værnes om og passes på, fordi det er så typisk for Snogebæk.???

Jeg troede ikke mine egne øjne, da jeg pludseligt så en ny træhytte placeret helt umotiveret og ganske tankeløst lige foran de tidstypiske røgeriskorstene her., for hvad sker der dog? Og siden er der kommet endnu én, og rygterne vil vide, der kommer flere. Her er jo mange, mange andre steder, disse hytter med langt større held kan placeres. Og de kan let flyttes, hvilket efter manges mening ikke kan ske hurtigt nok.

Ja ALLE snakker om det, men hvem skal gøre noget ved det?

Jeg opfordrer på manges vegne Havnebestyrelsens formand Jørn Pedersen til at få disse hytter placeret et andet sted. Hellere i dag end i morgen, for det vil mange lokale og turister være glade for. Med den placering, hytterne har, ødelægger de i den grad helhedsindtrykket af det fine ny renoverede område, hvilket er meget beklageligt!

Med venlig hilsen
Birte Skot-Hansen
Stenbrudsvej 14,
3730 Nexø

FORKERTE FAKTA? Bornholm.nu skal ikke offentliggøre faktuelle fejl. Hvis der er noget i denne artikel, du føler er forkert, skal du kontakte os på mail: red@bornholm.nu.

© Copyright 2026 Bornholm.nu. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

UGENS MEST LÆSTE

DØDSFALD Søndag 4-1-26 - 11:09
Dødsfald
DØDSFALD Mandag 5-1-26 - 14:37
Dødsfald
DØDSFALD Torsdag 8-1-26 - 16:06
Dødsfald
DØDSFALD Onsdag 7-1-26 - 16:20
Dødsfald
DØDSFALD Tirsdag 6-1-26 - 16:29
Dødsfald

Flere nyheder