Nødvendigt at tænke nyt

Tirsdag 23-7-13 - 11:26

Redaktionen har fra Daniel Hartmann i Gudhjem modtaget følgende indlæg i debatten om REMA 1000:

Jeg vil gerne kunne forstå Robert og Bjarne

Forstår ikke man takker nej til Rema 1000, når det er, vi på Bornholm mister indbyggere, for eksempel lukkede Nylars Dagli'Brugs.

Der var omsætningen ikke god nok til at kunne blive som en brugs og hvis det forsætter på denne måde, mister vi også omsætningen andre steder.

Det kan godt være det er en stor hjælp for de ''ældre borger'' rundt omkring på Bornholm, men vi kan ikke leve med dette her i længere tid.

Vi bliver nød til af stå sammen og få skabt nye muligheder for andre mennesker. Vi ser ofte på de ældre, fordi der er flest ældre indbyggere'.

Men jeg synes personligt, vi skal kigge frem af. De ældre borgere falder væk efterhånden. Og vi får ikke nye borgere til øen, når der er mangel på arbejdskraft og liv.

Og det synes jeg, vi skal stå sammen om og få skabt på en måde, der er fair overfor alle partner.

Med venlig hilsen

Daniel Hartmann
Nybrovej 1
3760 Gudhjem

FORKERTE FAKTA? Bornholm.nu skal ikke offentliggøre faktuelle fejl. Hvis der er noget i denne artikel, du føler er forkert, skal du kontakte os på mail: red@bornholm.nu.

© Copyright 2026 Bornholm.nu. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

UGENS MEST LÆSTE

DØDSFALD Søndag 11-1-26 - 16:21
Dødsfald
DØDSFALD Lørdag 10-1-26 - 09:44
Dødsfald
DØDSFALD Tirsdag 13-1-26 - 08:27
Dødsfald
DØDSFALD Tirsdag 13-1-26 - 16:09
Dødsfald
DØDSFALD Mandag 12-1-26 - 16:11
Dødsfald

Flere nyheder