Smidt ud af butik i Svaneke

Smidt ud af butik i Svaneke

Søndag 31-8-14 - 09:25

Redaktionen har fra Kirsten Langkjær, Nexø, modtaget følgende indlæg:

Min mand og jeg var en tur i Svaneke, og der kom vi ind i BUTIK ANYA GLAS, på Svaneke Torv, en fin forretning og vi roste tingene

Efter en hyggesnak med ejeren, som bl.a. fortalte, at hun var med i ACAB, og havde gået på Glas og Keramikskolen i Nexø, endte det med, at jeg fik fortalt, at jeg for ni år siden havde haft forretning i Snogebæk, hvor jeg malede og brændte guld ind i glas, gik hun lige i den anden "grøft" og bad os forlade hendes butik.

Vi blev paf og bad om en forklaring, hvorefter hun råbte, at hun bestemte selv, hvem der var i hendes butik, og hun var træt af alle de kopister. Jeg prøvede at tale hende til fornuft, prøvede at forklare at jeg var pensionist og ikke lavede glas længere, men hun råbte bare UD, og tog fotos af os.

Min mand kunne slet ikke forstå det, så han prøvede at få en forklaring, hvorefter hun råbte UD DIT FEDE SVIN, og med den salut forlod vi butikken. Vi var mildest talt rystet.

At det er min mand, der bliver svinet til, forstår jeg ikke, han havde ikke sagt et ord til hende, før vi blev bedt om at gå

Vi bor på øen, og har aldrig mødt en sådan fjendtlighed før.

Venlig hilsen
Kirsten Langkjær
Poulskervej 10
3730 Nexø

FORKERTE FAKTA? Bornholm.nu skal ikke offentliggøre faktuelle fejl. Hvis der er noget i denne artikel, du føler er forkert, skal du kontakte os på mail: red@bornholm.nu.

© Copyright 2026 Bornholm.nu. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

UGENS MEST LÆSTE

DØDSFALD Torsdag 8-1-26 - 16:06
Dødsfald
DØDSFALD Fredag 9-1-26 - 11:21
Dødsfald
DØDSFALD Søndag 11-1-26 - 16:21
Dødsfald
DØDSFALD Lørdag 10-1-26 - 09:44
Dødsfald
DØDSFALD Tirsdag 13-1-26 - 08:27
Dødsfald

Flere nyheder