Svar i sag om vanrøgt

Tirsdag 25-6-13 - 19:49

Redaktionen har modtaget følgende indlæg fra kredsformanden for Dyrenes Beskyttelse, Birit Sommer:

Til Sarah Hansen, Kildestrædet 2, 3730 Nexø, vil jeg som kredsformand i Dyrenes Beskyttelse gerne have lov til at komme med kommentarer til dit læserbrev den 25. juni 2013 kl. 14:07.

Du kan ikke udtale dig om, hvorvidt at Dyrenes Beskyttelse ikke gør en skid ved den sag. Vi er overhovedet ikke forpligtet til at oplyse dig om, hvad der er gjort i den sag, for vi har tavshedspligt.

Jeg og mine kollegaer som kredsformænd har styr på den sag. Så du skal bare tag og slappe af og lade os og politiet gøre, hvad der rigtig.

Så nu syntes jeg, at du skal slappe af, når den er gået til politiet, skal du ikke svine Dyrenes Beskyttelse til, for så er vi ude af sagen.

Med venlig hilsen

Kredsformand Dyrenes Beskyttelse
Birit Sommer
Klyngestien 3
3730 Nexø

FORKERTE FAKTA? Bornholm.nu skal ikke offentliggøre faktuelle fejl. Hvis der er noget i denne artikel, du føler er forkert, skal du kontakte os på mail: red@bornholm.nu.

© Copyright 2026 Bornholm.nu. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

UGENS MEST LÆSTE

DØDSFALD Søndag 11-1-26 - 16:21
Dødsfald
DØDSFALD Tirsdag 13-1-26 - 08:27
Dødsfald
DØDSFALD Tirsdag 13-1-26 - 16:09
Dødsfald
DØDSFALD Mandag 12-1-26 - 16:11
Dødsfald
DØDSFALD Mandag 12-1-26 - 08:13
Dødsfald

Flere nyheder