Vil Bornholm have DF i Folketinget?

Vil Bornholm have DF i Folketinget?

Søndag 31-5-15 - 23:26

Redaktionen har fra Birte Skot-Hansen i Nexø modtaget følgende indlæg:

Bornholm har ret til to mandater i Folketinget, og traditionen tro plejer de to kandidater at være fra Socialdemokratiet og Venstre. Til dette folketingsvalg lurer Dansk Folkeparti dog på at ”erobre” det ene mandat, som p.t. ser ud til at være Venstres, og DF’s kandidat mener, at Bornholm vil noget andet.

Men vil Bornholm det? Jeg tror ikke, at alle ønsker et bornholmsk DF-mandat i Folketinget. Og hvis ikke, så bliver det meget vigtigt at stemme personligt på Peter Juel Jensen. Jeg kender ham som en flittig, vedholdende, troværdig og ordentlig politiker, der på bedste vis har repræsenteret Bornholm i Folketinget, så derfor stemmer jeg personligt på Peter Juel Jensen.

Det er vigtigt at huske på, at alle personlige stemmer gør en stor forskel på, om vi kan sikre, at Peter Juel Jensen bevarer sit mandat, så DF ikke ”erobrer” det.

Med venlig hilsen
Birte Skot-Hansen
Stenbrudsvej 14
3730 Nexø

FORKERTE FAKTA? Bornholm.nu skal ikke offentliggøre faktuelle fejl. Hvis der er noget i denne artikel, du føler er forkert, skal du kontakte os på mail: red@bornholm.nu.

© Copyright 2026 Bornholm.nu. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

UGENS MEST LÆSTE

DØDSFALD Torsdag 8-1-26 - 16:06
Dødsfald
DØDSFALD Onsdag 7-1-26 - 16:20
Dødsfald
DØDSFALD Tirsdag 6-1-26 - 16:29
Dødsfald
DØDSFALD Onsdag 7-1-26 - 12:41
Dødsfald
DØDSFALD Fredag 9-1-26 - 11:21
Dødsfald

Flere nyheder