GUDHJEM – En 60-årig kvinde fra Gudhjem er ved Retten på Bornholm fundet skyldig i en færdselsforseelse, men slap med en advarsel.
Kørte mod færdselsretningenKvinden var tiltalt for den 12. januar klokken 16.23 at have kørt mod færdselsretningen på Skolevej ved krydset med Stavdalsvej i Gudhjem, hvor indkørsel var forbudt.
Politiet udstedte efterfølgende et bødeforelæg på 2.000 kroner samt et klip i kørekortet.
Sagen endte i rettenDa den 60-årige ikke accepterede bødeforelægget, blev sagen sendt til Retten på Bornholm.
Retten fandt den 60-årige skyldig i overtrædelse af færdselsloven, men valgte alene at tildele hende en advarsel.
Hun undgår dermed både bøde og klip i kørekortet.
FORKERTE FAKTA? Bornholm.nu skal ikke offentliggøre faktuelle fejl. Hvis der er noget i denne artikel, du føler er forkert, skal du kontakte os på mail: red@bornholm.nu.
© Copyright 2026 Bornholm.nu. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.