45, 40 og 40 års anciennitet markeres i slutningen af juni og begyndelsen af juli
RØNNE – Bygma Rønne kan i de kommende uger fejre tre medarbejdere, der tilsammen har været ansat i virksomheden i 125 år.
Kenneth Nielsen markerer sit 45-års jubilæum den 23. juni, mens Jesper Vigel og Jan Larsen begge kan fejre 40-års jubilæum den 1. juli.
De tre jubilarer har gennem årtier været en del af udviklingen hos Bygma Rønne og har opbygget stærke relationer til kunder og samarbejdspartnere på Bornholm.
– Det er helt unikt. Vi er utrolig stolte af at have tre medarbejdere, som gennem så mange år har været med til at udvikle Bygma Rønne og skabe værdi for vores kunder, siger direktør Martin Klausen.
Kendte ansigter på BornholmIfølge direktøren har de tre medarbejdere sat et markant aftryk på både virksomheden og byggebranchen på Bornholm.
Jubilæerne bliver markeret internt sammen med kollegerne hos Bygma Rønne.
FORKERTE FAKTA? Bornholm.nu skal ikke offentliggøre faktuelle fejl. Hvis der er noget i denne artikel, du føler er forkert, skal du kontakte os på mail: red@bornholm.nu.
© Copyright 2026 Bornholm.nu. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.