
| Foto: Presse-fotos.dk |
Personbil endte på taget på mark ved Ibskervej
AF BJARNE HANSEN / Tirsdag 26-5-26 - 22:29NEXØ – Politi og redningsberedskab rykkede tirsdag sidst på eftermiddagen massivt ud til et voldsomt solouheld på Ibskervej ved Nexø.
En 72-årig lokal mand mistede herredømmet over sin personbil, påkørte et vejskilt og bilen endte på taget ude på en mark.
© Copyright 2026 Bornholm.nu. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
