Murerfirma tjente mindre i 2022
Illustrationsfoto: Colourbox

Murerfirma tjente mindre i 2022

Torsdag 13-4-23 - 08:13

HASLE – Murermester Keld Hansen ApS i Hasle tjente mindre i 2022 end året før.


Årsresultatet faldet fra 63.392 kroner efter skat til 44.839 kr.

Selskabets egenkapital er opgjort til 626.884 kr.

Virksomheden drives af ejer Keld Johan Hansen.





FORKERTE FAKTA? Bornholm.nu skal ikke offentliggøre faktuelle fejl. Hvis der er noget i denne artikel, du føler er forkert, skal du kontakte os på mail: red@bornholm.nu.

© Copyright 2026 Bornholm.nu. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

PÅ FORSIDEN NU


Søndag 21-6-26 - 21:15 Regeringen vil se på ny fordeling af selskabsskatten
NYHEDER 21.6.26 21:15

Regeringen vil se på ny fordeling af selskabsskatten

NYHEDER 22.6.26 06:38

Færre vil gå Bornholm rundt

I år er 86 deltagere med for første gang
NYHEDER 22.6.26 05:59

Mere frihed til kommunerne kan få betydning for Bornholm

Regeringen vil give kommuner og regioner bedre mulighed for langsigtet planlægning
SPORT 21.6.26 22:51

Golfkvinder så sig ikke tilbage

Weekend med mange sejre i den bornholmske golfelite
NYHEDER 21.6.26 17:02

Bornholm fik årets første tropenat

Temperaturen kom ikke under 20 grader natten til søndag
NYHEDER 21.6.26 14:07

Flere erhvervsmidler kan være på vej til Bornholm

Regeringen vil målrette mere støtte til virksomheder i landkommuner
NAVNE 21.6.26 12:52
Henrik Espersen var direktør for A. Espersen og initiativtager til hurtigfærge
NYHEDER 21.6.26 12:50

Større underskud hos Butik Sommersted

Forretning i Tejn kom længere ned på bundlinjen i 2025
NYHEDER 21.6.26 10:00

Energiø Bornholm blandt Europas vigtigste projekter

Dansk-tysk projekt skal levere strøm til tre millioner husstande
NYHEDER 21.6.26 09:54

Regeringen vil styrke bosætningen i landdistrikterne

Flere tilflyttere kan blive målet for ny landdistriktspolitik
NYHEDER 21.6.26 09:52

38-årig mand tiltalt efter afvist bøde

Politiet mener, at lastbilchauffør brugte håndholdt mobiltelefon under kørslen